Hi semua… sihat ke hari nii?
Puas aku pjuk akhirnya aku dpt jua walaupun sdikit. Agak2 apa eh?
Msti lah duit utk beli phone baru..
1st time aku pegang phone 1st hand slalu dpt yang 2nd ja..
Mama punya, abah nya, abg dll..
Yang ni dapat sendiri beli, hepi tau…
Tapi disebalik happy ni ada gak kesusahan..
sehari sbelum aku beli phone, mlm…xhenti2 aku nangis…
sebab ape, taw x.. aku lau nk minta duit kat abah, abah slalu bubuh diam2 ja..
tp aku terlupa aku minta kt mama duit 50 utk beli tiket bus utk raya..
mama pula p hantar mesej kt abah and then wife abah dah baca mesej tue…
sebak, pilu, sedih…

wife abah xbagi bubuh duit kat aku.. then aku tanyalah mama hantar mesej kt abah ka…
dia pula cakap dia pun hidup susah, ni xcukup, tu xckup..
serta-merta meleleh air mata aku xhenti2…
apa pun xdapat.. dah tu, aku pula pendam sorang2…
roommates xtahu pun, bf pn xtahu dia sibuk..
no one.. simpanlah sorg… agak xtahan, pk12 aku tidur lah.. tu pn still nangis g..
walau bagaimana pun, di sebalik kejadian tu, aku tahu Allahswt bg aku kebaikan dunia kpd hambaNya…

yang paling penting disebalik kejadian ni :
· Xgaduh ngan mama
· Xgaduh ngan abah
· Redha & pasrah
· Tidur awal (slalu tidur pk4) hehehe..


Rasa2 nya tu ja kot… nanti aku update lagi tentang hari2 aku eh…
Adious…Salamualaikum… B)

No comments: